۱۳۸۷/۰۲/۱۸

بسته PDF فارسی برای جوملا 1.5.3


بالاخره مشکل پی دی اف فارسی جوملا هم تا حد زیادی حل شد. همین طور که توی این عکس هم میبینید دیگه حروف از هم جدا نیستند و مشکلات موجود در خطوط فارسی یا عربی توسط تیم انتشار دهنده TCPDF تا حد زیادی حل شد و دیگه میشه بدون هیچ واهمه ای از از دکمه PDF کنار مطالب جوملا استفاده کرد. البته اگه یه کمی دقت داشته باشید هنوز حرف الف همه جا به صورت ناپیوسته قرار داده شده که امیدواریم این مشکل هم بزودی رفع بشه. و یه مشکل دیگه هم که هنوز وجود داره این هست که اگر شما تو مطلبتون چند خط رو به انگلیسی داشته باشید و تراز این خطوط را چپ چین کرده باشید ولی وقتی که PDF می کنید مثل خطوط فارسی راست چین می شوند که این مشکل گزارش شده ولی هنوز حل نشده.

در چند روز آینده هم فونت tahoma رو برای این بسته آماده می کنیم.
بسته مربوط را می توانید از لینک زیر دریافت کنید. برای نصب بعد از خارج کردن از حالت فشرده محتویات شاخه
joomla را در شاخه اصلی سایت جوملایتان کپی کنید.

دانلود Download

این بسته قدیمی است

با حجم 390 کیلوبایت

فرمت فشرده zip

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام مرسی از پشتیبانی جملا
آقا تاریخ مشکلش کامل حل شده ؟ دیگه مشکلی نداره؟

محمد علی گفت...

بله دوست عزیز مشکل تقویم تقریباً حل شده. فقط مثل اینکه با ورژن php برخی از سرورها که 4 و خورده ای بوده مشکل داره و تقویم پاپ آپش هم جا برای بهتر شدن داره.

ناشناس گفت...

سلام دوستان از پشتیبانیتون واقعا ممنون من یک مشکل کوچیک دارم بعد از به روز رسانی از 1.0.13 به 1.5.3 همیچی به خوبی انجام میشه ولی بعد از پاک کردن پوشه اینستال وقتی وارد صفحه اصلی سایت میشه این پیغام میاد

404 - کامپوننت پیدا نشد

شما ممكن است نتوانيد این صفحه را مشاهده كنيد زيرا :

1. لیست علاقه مندی /بوکمارک قدیمی می باشد
2. موتور جستجو لیست قدیمی برای این سایت ارائه کرده است
3. a آدرس اشتباه
4. شما اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید
5. منبع درخواست شما پیدا نشد.
6. اجرای درخواست شما با مشکل مواجه شده است.

لطفا یکی از این صفحات را امتحان کنید:

* صفحه اصلي

اگر مشكلات تكرار شد ‌با مديريت سايت تماس بگيريد.

کامپوننت پیدا نشد

به نظر شما مشکل چیه دارم رو لوکال کار میکنم

محمد علی گفت...

آقا رضا احتمالاً شما روی بسته 1.0.13 بسته ای رو نصب کردید که در جوملا 1.5.3 اون بسته سازگاری نداره.

محمد علی گفت...

سلام آقا رضای عزیز. ببخشید یکم دیر شد. این چند روزه با اینترنت مشکل داشتم و دارم. در مورد سوالتون
Content ETL plugin مطالب شما رو منتقل میکنه ,
Frontpage Content ETL plugin مطالب صفحه اول شما رو منتقل میکنه.
Content Rating ETL plugin امتیازات داده شده به مقالات شما رو منتقل میکنه. اگر می خواهید بخش ها و مجموعه هایی رو هم که ساختید منتقل کنید باید section ETL plugin و Categories ETL plugin را هم تیک بزنید.

ناشناس گفت...

آقا محمد علی من فقط این گزینه هایی که شما گفتید رو انتخاب کردم ولی بازم وقتی انتقال میدم همون مسکل قبل رو دارم البته این وقتی پیش میاد که utf-8 رو انتخاب میکنم وگر نه سایت بالا میاد ولی فونتها رو نمیشناسه

محمد علی گفت...

آقا رضا من هنوز درست نفهمیدم مشکلت چیه؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟ یعنی وقتی UTF8 رو انتخاب میکنی فونت هات قاطی میشه؟

ناشناس گفت...

نه اون پیغام ارور بعد از نصب میاد
404 - کامپوننت پیدا نشد
البته تمام اطلاعات رو توی قسمت مدیریت دارم ولی سایت بالا نمیاد

ناشناس گفت...

آقا محمد علی مشکل من حل شد ممنون حالا میخوام پک زبان شما رو نصب کنم کدوم فایها باید 777 باشه ممنون

محمد علی گفت...

رضا جان خوشحالم که مشکلت حل شد. برای نصب پک زبان هیچکدوم ار فایل ها نیاز به سطح دسترسی 777 ندارند. فایل های زبان رو که به طور خودکار می تونی نصب کنی و بقیه فایل ها رو هم به طور عادی در ftp سایت کپی کن.

ناشناس گفت...

ممنون من نمیدونم چجوری ضحمات شما رو جبران کنم واقعا به من کمک کردید بازم تشکر میکنم

ناشناس گفت...

سلام آقا محمد علی شرمنده ام من دباره مزاحم شدم ولی دنبال 1 کامپونت میگردن ولی پیدا نمیکنم گفتم اینجا به شما بگم شاید داشته باشید SEF Advance 1.2.5 اگر هم کار با جومسف 3 رو میدونید یک توضیح کوتاه به من بدید و آیا میتونم رو لوکل تست کنم یا نه ممنون میشم

محمد علی گفت...

سلام. SEF Advance 1.2.5 را به طور رایگان فکر نمی کنم بتونی پیدا کنی. چون به عنوان ااکستنشن تجاری همه جا هست. در مورد joomsef هم باید بگم من خودم باهاش کار نکردم ولی فقط این رو می دونم که اگر می خوای نصبش کنی باید در حالت Legacy یا همون میراث بر روی جوملا 1.5 نصبش کنی.