۱۳۸۷/۰۲/۲۳

بروز رسانی بسته PDF فارسی برای جوملا 1.5.3


مشکل حرف الف که همه جا به طور ناپیوسته قرار میگرفت در این بسته حل شد.
فقط یه توضیح درباره فونت tahoma بدم که هنوز نتونستم درستش کنم. من فکر می کردم کار خیلی ساده تر از این ها باشه ولی متاسفانه در هنگام PDF گیری به جای برخی از حروف مربع نوشته میشه. فونت های دیگه رو هم امتحان کردم. در حال حاضر بهترین فونت که تا اینجا بدون مشکل بوده همین فونتی هست که در بسته گذاشتم. اگه دوستی فونت بهتری پیدا کرد به ما هم خبر بده.
دانلود Download
این بسته قدیمی است و بسته جدید تری منتشر شده است.
با حجم : 440 کیلوبایت
به فرمت فشرده zip
پس از دانلود بسته را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات شاخه Joomla را در شاخه اصلی سایت جوملایتان کپی کنید.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

فقط یک پیشنهاد دوستانه بهت می کنم .
اگر این برنامه رو از جایی نگرفتیه و خودت درست کردیه هر چه زودتر برو در آدرس زیر و یک تاپیک بزن و خبر بده که این کار رو کردی .. چون این بسته اینقدر تقاضا داره که حتی ممکنه جوملا اون رو در نسخه بعدی خود با توجه به بسته ی شما تغییر بده :
http://forum.joomla.org

ناشناس گفت...

راستی الآن با 1.5.3 تست کردم عمل نکرد و این error رو داد

Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 6291456 bytes) in E:\xampplite\htdocs\joomla\libraries\tcpdf\unicode_data.php on line 16467

محمد علی گفت...

دوست عزیز این بسته رو قبل از انتشار من و دوستانم چند بار تست کردیم. نباید مشکل از بسته باشه شما یک بار دیگه امتحان کن. به دوستانی که می خواهند از جوملا 1.5 استفاده کنند توصیه می کنم که از نسخه php 5 استفاده کنند و یا سرورهایی رو انتخاب کنند که php 5 را پشتیبانی می کنند.

ناشناس گفت...

خسته نباشید.
کار شما بسیار زیبا است.
یک دنیا متشکرم.

ناشناس گفت...

خب من اتفاقا از php5 استفاده می کنم و آخرید ورژن اون هست ... ولی این مشکل هنوز وجود داره و باز هم همون error قبلی رو میده ...

ناشناس گفت...

سلام، خسته نباشید. بسیار کار زیبایی است. در آزمایش خیلی خوب جواب داد. فقط در مورد کلمه‌ی ويژه‌ای حرف «ه» رو به شکل «ه‍» نشان می‌دهد. در سایر موارد من اشکارلی ندیدم. از اینکه تاریخ را برای مطالب فعال کردید بسیار متشکرم.